aftellen - Reisverslag uit Tuitjenhorn, Nederland van Elisia Logman - WaarBenJij.nu aftellen - Reisverslag uit Tuitjenhorn, Nederland van Elisia Logman - WaarBenJij.nu

aftellen

Door: Elisia Logman

Blijf op de hoogte en volg Elisia

27 Januari 2015 | Nederland, Tuitjenhorn

Het aftellen is begonnen. Nog 3 dagen en dan begint mijn avontuur, mijn avontuur naar Bali. Mijn avontuur om mijzelf te ontdekken en te ontwikkelen. Ik wil weg, weg uit die sleur, maar ga mijn dierbare missen. Gelukkig heb ik nog een paar dagen samen met ze voordat ik weg ga & daar ga ik dan ook optimaal van genieten. Genieten van de liefde die ik voel van mijn vrienden en Familie.

Echte liefde gaat verder dan de kilometers die ons gescheiden houden.

  • 28 Januari 2015 - 19:59

    Mama:

    Lief kintie , spannend ....ons "kleine" poppie de wijde wereld in.
    Nu nog 2 dagen bij ons, en dan 60 dagen naar het prachtige Bali.
    Dat het een geweldige ervaring mag worden.
    LAH X mama papa & Cyrilla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tuitjenhorn

Elisia

Ik ben een 3e jaars hogere hotelschool student aan Stenden Leeuwarden. Nu heb ik de kans gekregen om mijn studie te vervolgen op een van de mooiste plekken in de wereld. Bali. Voor 10 weken mag ik gaan genieten van al het moois dat dit land mij te bieden heeft. Excited!

Actief sinds 23 Jan. 2015
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 11904

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 13 April 2015

Mijn Bali avontuur

Landen bezocht: